Начало / Какво правим / Работилница за предприемачи

Работилница за предприемачи

Казват, че предприемачество не се учи „по книги“. Според нас, книгите дават идеи, а реалната практика дава решения. Екипът на Strategize! работи рамо до рамо с предприемачи – и начинаещи, и напреднали – по различни казуси от тяхното ежедневие.

В случаите, когато се адресират конкретни въпроси, провеждаме серия от менторинг сесии. Темите на сесите се определят гъвкаво от предприемачите в хода на работата. Подкрепяме тяхното развитие и успеха на техните начинания със споделяне на знание, опит, контакти, съпричастни сме с професионалните и лични предизвикателства, които срещат.

Предоставяме и практически ориентирани уъркшопи на предприемачески теми. Фокусът е върху приложими знания и умения, необходими за стартирането, оцеляването или успеха на едно бизнес начинание. Участниците имат възможност да моделират програмата в зависимост от своите потребности. 

 

 

На фокус

KOMFO: мениджмънт менторинг
Регулярно, ежеседмично мениджмънт практическо съдействие по решаване на казуси, свързани с управление на растежа на компанията.
 


Области  Какво правим  Какво мислим 


Bootstraping

С коя идея? Кога и защо? Как да „вдигнете на крака“ една бизнес идея – и то с минимални собствени средства?

 

Практическо съдействие при оптимизиране на финансирането за I LIVE

 

Oрганизиране и структуриране на финансовата функция за DIT

Стратегията на предприемачa: bootstrap capital

 

Как да управляваме парите, когато ги нямаме?

 

Стратегията на предприемача: “pattern”

 

ROI на времето на предприемача


Бизнес моделиране

За кого и как най-ефективно създавате, доставяте и реализирате стойност с вашия(та) бизнес (идея) ... и как ви се „връзва сметката“?

 

Mенторинг и практическо съдействие – бизнес моделиране и go-to-market strategy за 7Spikes

 

Бизнес моделиране и маркетинг съдействие за RFID България

Защо бизнес моделиране?

 

Бизнес модели със социалните медии

 

В кой бизнес съм всъщност?!


Go-to-market стратегия

Имате идея на кого какво желаете да предлагате. Как да обърнете тези намерения в реални продажби най-бързо и ефективно?

 

Позициониране като добър работодател за KOMFO

 

Стратегически маркетинг за DIT

 

Mенторинг и практическо съдействие – бизнес моделиране и go-to-market strategy за 7Spikes

Колко „готов” си да стартираш?

 

Go-to-market стратегия

 

„Искам ли да продавам на всички?” – за смисъла и начина на избор на целеви клиенти (част 1: сегментиране)

 

„Искам ли да продавам на всички?” – за смисъла и начина на избор на целеви клиенти (част 2: таргетиране)

 

Стратегията на предприемача: с какъв продукт да стартирам?


Партизански маркетинг

Как да ангажирате потребителите и да ги превърнете в „активисти“ на марката? Как да мерите и оптимизирате ефекта от всеки вложен лев?

 

Бранд мениджмънт и комуникация в социалните мрежи за Zadrujno.bg

Какво е маркетинг? За успешните битки и добрата воля

 

Социалните мрежи – писта за малките

 

За посланията, обещанията и логото… в края на краищата, маркетингът е просто управление на очакванията!


Финансиране

Как мисли и какво търси уважаемият Инвеститор – какво да (не) предлагате на неговото внимание? Как най-оптимално да финансирате развитието си?

 

Практическо съдействие при оптимизиране на финансирането за I LIVE

 

Изготвяне на финансов модел и подготвяне за търсене на финансиране за UFO

 

Smart money – защо са smart, за кого са smart, и кога са smart?

 

За риска и възвращаемостта по време на криза. Или какво гледа инвеститорът сега?