Начало / Какво мислим

бизнес развитие

Мениджмънт инкубатор

от Strategize! , 5 март 2012

Във вашия екип има ново-промотирани мениджъри – добри професионалисти, но с нужда от развитие на ключови мениджмънт и професионални умения. Мениджмънт инкубатор предлага интензивен практически ориентиран курс за изграждане на “пълната картина” от знания и умения за управление на хора, ресурси и резултати.

Обучителната програма на Бизнес институт е специално разработена за специфичните потребности на мениджъри, които желаят да развиват и усъвършенстват своите бизнес, лидерски и управленски умения. Мениджмънт инкубаторът цели да покрие целия спектър от ключови управленски умения – от ефективна комуникация до управление на работното представяне и управление на резултати.


Бизнес модели със социалните мрежи

от Светлан Станоев, 26 ноември 2010

Социалните мрежи са категория онлайн медии или платформи, които позволяват и стимулират дискусии, участието и споделянето на различни форми на съдържание по най-различен начин. Технологиите в тази област включват блогове, уикита, микро-блогове, платформи за социални мрежи и други платформи, които позволяват споделяне на съдържание, генерирано от потребителите. Някои от основните играчи и доставчици на услуги в тази арена са Facebook (социална мрежа), Twitter (микроблогиране), Youtube (съдържание, генерирано от потребителите), LinkedIn, Wikipedia, Flickr, и много други.


Социалните мрежи – писта за малките

от Цветелина Тенева, 22 ноември 2010

Класическият маркетинг свикна да бъде (по-скоро) еднопосочен „излъчвател“, който се стреми към (по възможност) пълен контрол както над „посланията“, така и над „каналите“, по които те се излъчват до потребителите. Разчита на обем, с други думи честота на облъчване на аудиторията, която - на принципа на кучето на Пáвлов - да се сеща първо за нашата марка когато тръгне да пазарува.


Какво е маркетинг? За успешните битки и добрата воля

от Цветелина Тенева, 13 септември 2010

Най-често срещаното разбиране за маркетинг у нас е свързано с популяризиране на фирмите и на техните продукти. Със сигурност това е важна и значима част от маркетинг дейността – най-видимата и осезаемата за широката публика. За да бъде тя успешна, обаче, е нужно да са добре свършени и някои „домашни“, по-невидими маркетинг задачи.


ROI на времето на предприемача

от Светлан Станоев, 13 септември 2010

Казват, чe най-критична година за един старт-ъп е първата – първият тест дали ще оцелее. Бих казал, че всички години са критични – просто през първата най-често стои въпроса „Как да успея СЕГА?”. След това се променя на „Как да бъда устойчиво успешен и за напред?”.


Как да управляваме парите, когато ги нямаме?

от Светлан Станоев, 13 септември 2010

Какво управление на пари – та ние ги нямаме?! Често получаван отговор от млади предприемачи в ранна фаза. Но всъщност колкото по-оскъден е един ресурс, толкова по-приоритетно и по-прецизно трябва да бъде неговото управление. 


В кой бизнес съм всъщност?!

от Цветелина Тенева, 13 септември 2010

Информационните технологии и телекомуникациите са в топ 3 на най-иновативните индустрии. Затова много често предприемачите, които стартират бизнес в тази област, започват със съзнанието и ентусиазма на новатори.
Често предоставянето на желаните продукти или услуги изисква разработка на платформа, чиято рентабилност може да бъде постигната с привличането на много клиенти. Тогава идва въпроса как да успеем да обгрижваме всичките много клиенти така чудесно както първите. И да продължаваме да сме иновативни.


Бранд мениджмънт и комуникация в социалните мрежи

Бранд мениджмънт и комуникация в социалните мрежи

от Strategize! , 12 септември 2010

Zadrujno.bg е първият сайт за колективно пазаруване в България, който започна работа в средата на 2010 г. Скоро след старта, мениджмънтът на компанията се обърна към Strategize! за съдействие в областта на бранд мениджмънта и комуникацията в социалните мрежи.

Обхватът на ангажимента включва дефиниране и изграждане на ключовите атрибути на марката, конкретни дейности за тяхното реализиране, включително участие в ежемесечното планиране на маркетинг дейностите и участие в тяхното изпълнение.

Конкретен фокус на съвместната работа е комуникацията в социалните мрежи, основно Facebook, която zadrujno.bg идентифицират като ключова среда за тяхното присъствие. Съвместната работа включва както адаптация на останалите маркетинг дейности за Facebook, така и планиране и изпълнение на конкретни кампании и акции в социалната мрежа, включително комуникация от името на марката в публичния профил на zadrujno.bg. 


Мениджмънт инкубатор

Мениджмънт инкубатор

от Strategize! , 12 септември 2010

AES България е пред пуск на най-големия си проект в България – ТЕЦ „Марица Изток 1”. За целта компанията подготвя мениджмънт екипа си за успешния старт на производствената дейност на този проект. Компанията сформира екип, включващ предимно новоназначени мениджъри, повечето от тях изявени специалисти в съответните си специалности, но с нужда от развитие на мениджмънт уменията си. За тяхното развитие като мениджъри Strategize!, в партньорство с Encounter, предостави услугата мениджмънт инкубатор - със специално разработена за нуждите на АЕS програма от три модула: комуникационни умения, лидерство и умения за управление на хора, управление на екипи и умения за управление на представянето.


Практическо съдействие при оценката на стратегически опции за бизнес развитие

Практическо съдействие при оценката на стратегически опции за бизнес развитие

от Strategize! , 29 август 2010

GloBiz International Trade Group е компания с позиции в международната търговия, спедиция, логистика и аутсорсинг услугите.

Мениджмънтът на GloBiz се обърна към Strategize! за оказване на практическо съдействие при стратегическото планиране, бизнес развитието и оценката на инвестиционни възможности пред компанията.

Strategize! работи тясно с мениджмънта на компанията в анализа и оценката на различните инвестиционни и бизнес възможности, препоръча и оказа практическо съдействие в изпълнението на предприетите инициативи за бизнес развитие.