Начало / Какво мислим

GlaxoSmithKline

Финанси за маркетинг мениджъри

Финанси за маркетинг мениджъри

от Strategize! , 12 септември 2010

GlaxoSmithKline е водеща англо-американска научноизследователска фармацевтична компания, втора по големина във фармацевтичната индустрия. Офисът на GSK отговарящ за Балканите се обърна към Strategize! за провеждане на практическо обучение по финанси за маркетинг мениджъри.

Компанията е въвела нова система за контрол и отчитане на резултатите – фокусираща усилията на маркетинг и търговските функции върху ефекта върху финансовите резултати на бизнеса. Целта на обучението бе развитие на практически умения, свързани с управление на резултатите от бранд мениджърите на компанията – планиране, бюджетиране, отчитане и анализ на представянето на продуктите. Специален фокус в обучението бе отделен върху разработването и упражняването на индивидуализиран за бизнеса на GSK модел за анализ и оценка на маркетинг проекти.