Начало / Какво мислим

бизнес моделиране

Бизнес моделиране и маркетинг съдействие за RFID България

от Strategize! , 3 май 2011

RFID България е първият български системен интегратор в областта на комплексните RFID решения. Компанията е разработила система за безконтактна инвентаризация INVENT, която облекчава значимо усилията, съкращава времето и дава многократно по-добър контрол над дълготрайните материални активи.

RFID България имаха пред себе си няколко възможности подхода за дефиниране на продукта и пазарната му реализация. Екипът на Strategize! работи съвместно със собствениците на компанията, за да очертаем в детайли варианти на модели на бизнеса, въз основа на които мениджмънта да избере своя пазарен подход.

В хода на конкретната му реализация, предоставихме практическо съдействие в областта на маркетинга за детайлна потребителска мотивация, подход при комуникацията, изготвяне на материали в подкрепа на продажбите и презентации пред потенциални клиенти.


Бизнес модели със социалните мрежи

от Светлан Станоев, 26 ноември 2010

Социалните мрежи са категория онлайн медии или платформи, които позволяват и стимулират дискусии, участието и споделянето на различни форми на съдържание по най-различен начин. Технологиите в тази област включват блогове, уикита, микро-блогове, платформи за социални мрежи и други платформи, които позволяват споделяне на съдържание, генерирано от потребителите. Някои от основните играчи и доставчици на услуги в тази арена са Facebook (социална мрежа), Twitter (микроблогиране), Youtube (съдържание, генерирано от потребителите), LinkedIn, Wikipedia, Flickr, и много други.


Защо бизнес моделиране?

от Светлан Станоев, 4 ноември 2010

В днешно време редица иновативни бизнес модели възникват. Изцяло нови индустрии се формират, докато други – стари – замират. В някои сектори млади компании оспорват позициите на „динозаврите”. Някои от доскоро утвърдени и успешни компании-гиганти са принудени да се „преоткрият” за да се върнат обратно в (променената) игра.


В кой бизнес съм всъщност?!

от Цветелина Тенева, 13 септември 2010

Информационните технологии и телекомуникациите са в топ 3 на най-иновативните индустрии. Затова много често предприемачите, които стартират бизнес в тази област, започват със съзнанието и ентусиазма на новатори.
Често предоставянето на желаните продукти или услуги изисква разработка на платформа, чиято рентабилност може да бъде постигната с привличането на много клиенти. Тогава идва въпроса как да успеем да обгрижваме всичките много клиенти така чудесно както първите. И да продължаваме да сме иновативни.


Бизнес моделиране

от Strategize! , 28 август 2010

Независимо дали си от тези, които постоянно мислят как да създават нова стойност и да изграждат нови бизнеси, или си новатор, който търси начин как да измести остарелите бизнес модели. Ти имаш нужда от бизнес моделиране.
Редица иновативни бизнес модели възникват. Изцяло нови индустрии се формират, докато други – стари – замират. Нововъзникнали компании оспорват позициите на „динозаврите” в някои сектори. Някои от доскоро утвърдени и успешни компании-гиганти са принудени да се „преоткрият” за да се върнат обратно в (променената) игра.