Начало / Какво мислим

стратегическо планиране

Бизнес моделиране и маркетинг съдействие за RFID България

от Strategize! , 3 май 2011

RFID България е първият български системен интегратор в областта на комплексните RFID решения. Компанията е разработила система за безконтактна инвентаризация INVENT, която облекчава значимо усилията, съкращава времето и дава многократно по-добър контрол над дълготрайните материални активи.

RFID България имаха пред себе си няколко възможности подхода за дефиниране на продукта и пазарната му реализация. Екипът на Strategize! работи съвместно със собствениците на компанията, за да очертаем в детайли варианти на модели на бизнеса, въз основа на които мениджмънта да избере своя пазарен подход.

В хода на конкретната му реализация, предоставихме практическо съдействие в областта на маркетинга за детайлна потребителска мотивация, подход при комуникацията, изготвяне на материали в подкрепа на продажбите и презентации пред потенциални клиенти.


Бизнес модели със социалните мрежи

от Светлан Станоев, 26 ноември 2010

Социалните мрежи са категория онлайн медии или платформи, които позволяват и стимулират дискусии, участието и споделянето на различни форми на съдържание по най-различен начин. Технологиите в тази област включват блогове, уикита, микро-блогове, платформи за социални мрежи и други платформи, които позволяват споделяне на съдържание, генерирано от потребителите. Някои от основните играчи и доставчици на услуги в тази арена са Facebook (социална мрежа), Twitter (микроблогиране), Youtube (съдържание, генерирано от потребителите), LinkedIn, Wikipedia, Flickr, и много други.


Защо бизнес моделиране?

от Светлан Станоев, 4 ноември 2010

В днешно време редица иновативни бизнес модели възникват. Изцяло нови индустрии се формират, докато други – стари – замират. В някои сектори млади компании оспорват позициите на „динозаврите”. Някои от доскоро утвърдени и успешни компании-гиганти са принудени да се „преоткрият” за да се върнат обратно в (променената) игра.


„Искам ли да продавам на всички?” – за смисъла и начина на избор на целеви клиенти (част 2: таргетиране)

от Цветелина Тенева, 4 ноември 2010

Важно е да разделите потребителите на групи по критерии, които имат смисъл за вашия бизнес. След това да изберете към кои от тях с какъв приоритет да се насочите. Ако беше чиста математика, таргетирането щеше да е формула с много зависимости. Целта е тук да ви дадем идеи как да го направите успешно на практика.


„Искам ли да продавам на всички?” – за смисъла и начина на избор на целеви клиенти (част 1: сегментиране)

от Цветелина Тенева, 4 ноември 2010

 Естествено желание на всеки предприемач е да продаде възможно най-много, възможно най-бързо. В същото време, не можем да угодим на всички потребители едновременно – заради различни предпочитания към това какво да „може“ продукта, различни вкусове за дизайн и начин на общуване, а и заради емоционалните предпочитания към една или друга марка


Smart money – защо са smart, за кого са smart, и кога са smart?

от Светлан Станоев, 4 ноември 2010

В днешно време сред инвестиционните и старт-ъп средите все по-често може да се чуе, че едни търсят, а други предлгат т.нар. умни пари. Но не се ли превръща понятието умни пари в поредния бизнес жаргон? Кой какво влага в него?


Стратегията на предприемача: с какъв продукт да стартирам?

от Светлан Станоев, 4 ноември 2010

Един от най-ключовите въпроси за начинаещия предприемач е „как точно да стартирам?“. От старта зависи всичко! Затова е много важно да обмислите как точно да започнете. Особено когато нямате „pattern”, трябва да заложите на събраната пазарна информация и своята интуиция. Ключовите въпроси, свързани със старта, разбира се, са много. Редица от тях се свеждат до това с какъв продукт да започнете.


Стратегията на предприемача: “pattern”

от Светлан Станоев, 4 ноември 2010

 „Има ли нужда да опиша (в детайли) моята стратегия? Какво да включва и какво не описанието на стратегията ми?”. Често получаваме подобни въпроси от предприемачи, които планират или скоро са стартирали своя бизнес идея. Естествено е желанието им да премислят и разиграят различни сценарии как да бъдат успешни. Затова искат да имат добър стратегически план. Но често наблюдават и се вдъхновяват за това от успешни, развити компании.


За риска и възвращаемостта по време на криза. Или какво гледа инвеститорът сега?

от Светлан Станоев, 2 ноември 2010

Различни инвеститори – различни интереси. Все пак, може ли да бъдат изведени общовалидни правила? Това е важно, за да разберем как мисли и какво търси уважаемият Инвеститор – за да знаем какво да предлагаме, а и какво да НЕ предлагаме на неговото внимание.


Стратегията на предприемачa: bootstrap capital

от Светлан Станоев, 2 ноември 2010

Как да започна бизнес като нямам пари? В днешно време инвеститорите инвестират само в тези компании, които вече правят пари; банките дават пари само на тези, които нямат нужда от пари. Как тогава го правят предприемачите – как стартират, ако нямат (достатъчно) пари? Отговорът на този въпрос се нарича bootstrap capital.


Страници: 1 | 2 | 3