Начало / Какво мислим

Какво мислим

Мениджмънт инкубатор

от Strategize! , 5 март 2012

Във вашия екип има ново-промотирани мениджъри – добри професионалисти, но с нужда от развитие на ключови мениджмънт и професионални умения. Мениджмънт инкубатор предлага интензивен практически ориентиран курс за изграждане на “пълната картина” от знания и умения за управление на хора, ресурси и резултати.

Обучителната програма на Бизнес институт е специално разработена за специфичните потребности на мениджъри, които желаят да развиват и усъвършенстват своите бизнес, лидерски и управленски умения. Мениджмънт инкубаторът цели да покрие целия спектър от ключови управленски умения – от ефективна комуникация до управление на работното представяне и управление на резултати.


Бизнес моделиране и маркетинг съдействие за RFID България

от Strategize! , 3 май 2011

RFID България е първият български системен интегратор в областта на комплексните RFID решения. Компанията е разработила система за безконтактна инвентаризация INVENT, която облекчава значимо усилията, съкращава времето и дава многократно по-добър контрол над дълготрайните материални активи.

RFID България имаха пред себе си няколко възможности подхода за дефиниране на продукта и пазарната му реализация. Екипът на Strategize! работи съвместно със собствениците на компанията, за да очертаем в детайли варианти на модели на бизнеса, въз основа на които мениджмънта да избере своя пазарен подход.

В хода на конкретната му реализация, предоставихме практическо съдействие в областта на маркетинга за детайлна потребителска мотивация, подход при комуникацията, изготвяне на материали в подкрепа на продажбите и презентации пред потенциални клиенти.


Програма на Мениджмънт инкубатор

от Strategize! , 5 март 2011

  Детайлна програма на уъркшопа Мениджмънт инкубатор:


Стартира Институтът за предприемачи на Сиско

от Strategize! , 28 ноември 2010

Институтът за предприемачи на Сиско стартира официално в България. Регионален център за нашата страна е фондация “Бизнес институт”, основана от Strategize!. Мисията на Института е да подкрепя обществения просперитет като насърчава предприемаческия дух и предоставя знания и умения за успешно икономическо развитие. Институтът предоставя практически ориентирани обучения за начинаещи предприемачи, собственици на малки и средни предприятия и мениджъри в големи компании.


Бизнес модели със социалните мрежи

от Светлан Станоев, 26 ноември 2010

Социалните мрежи са категория онлайн медии или платформи, които позволяват и стимулират дискусии, участието и споделянето на различни форми на съдържание по най-различен начин. Технологиите в тази област включват блогове, уикита, микро-блогове, платформи за социални мрежи и други платформи, които позволяват споделяне на съдържание, генерирано от потребителите. Някои от основните играчи и доставчици на услуги в тази арена са Facebook (социална мрежа), Twitter (микроблогиране), Youtube (съдържание, генерирано от потребителите), LinkedIn, Wikipedia, Flickr, и много други.


Социалните мрежи – писта за малките

от Цветелина Тенева, 22 ноември 2010

Класическият маркетинг свикна да бъде (по-скоро) еднопосочен „излъчвател“, който се стреми към (по възможност) пълен контрол както над „посланията“, така и над „каналите“, по които те се излъчват до потребителите. Разчита на обем, с други думи честота на облъчване на аудиторията, която - на принципа на кучето на Пáвлов - да се сеща първо за нашата марка когато тръгне да пазарува.


Защо бизнес моделиране?

от Светлан Станоев, 4 ноември 2010

В днешно време редица иновативни бизнес модели възникват. Изцяло нови индустрии се формират, докато други – стари – замират. В някои сектори млади компании оспорват позициите на „динозаврите”. Някои от доскоро утвърдени и успешни компании-гиганти са принудени да се „преоткрият” за да се върнат обратно в (променената) игра.


„Искам ли да продавам на всички?” – за смисъла и начина на избор на целеви клиенти (част 2: таргетиране)

от Цветелина Тенева, 4 ноември 2010

Важно е да разделите потребителите на групи по критерии, които имат смисъл за вашия бизнес. След това да изберете към кои от тях с какъв приоритет да се насочите. Ако беше чиста математика, таргетирането щеше да е формула с много зависимости. Целта е тук да ви дадем идеи как да го направите успешно на практика.


„Искам ли да продавам на всички?” – за смисъла и начина на избор на целеви клиенти (част 1: сегментиране)

от Цветелина Тенева, 4 ноември 2010

 Естествено желание на всеки предприемач е да продаде възможно най-много, възможно най-бързо. В същото време, не можем да угодим на всички потребители едновременно – заради различни предпочитания към това какво да „може“ продукта, различни вкусове за дизайн и начин на общуване, а и заради емоционалните предпочитания към една или друга марка


Smart money – защо са smart, за кого са smart, и кога са smart?

от Светлан Станоев, 4 ноември 2010

В днешно време сред инвестиционните и старт-ъп средите все по-често може да се чуе, че едни търсят, а други предлгат т.нар. умни пари. Но не се ли превръща понятието умни пари в поредния бизнес жаргон? Кой какво влага в него?


Страници: 1 | 2 | 3 ... 7